Бібліошопінг "Я читав і тобі рекомендую" для учнів 5-11 класів

 

Ми звикли робити шопінг у магазинах. А що ж таке бібліошопінг? 

Бібліошопінг – форма масового заходу, під час якого один учасник, прорекламувавши книгу, пропонує іншому учаснику «придбати» її (тобто взяти в користування з бібліотечного фонду).

Для участі у бібліошопінгу потрібно:
- Принести до школи книгу, яку ви радите прочитати іншим, яка вам особисто дуже сподобалася;
- Зробити рекламу книги, яку ви радите прочитати;
- Дати книгу тому, хто бажає її прочитати.
 (Всі книги будуть записані в каталог і обов'язково будуть повернені після прочитання).

P.S. Якщо якась із запропонованих книг вас зацікавила, ви можете взяти її почитати у власника.

Коваль Ярослав, учень 5-А класу, рекомендує прочитати книгу про рослини.
"Мені подобається, тому що моя улюблена тема - рослини і все, що з ними пов'язано" 


Квашук Влада, учениця 5-А класу, рекомендує прочитати книгу "Сестричка Оленка та братик Іванко".
"Мені подобається ця книга, тому що вона повчальна"

Кондратюк Анастасія, учениця 5-А класу, рекомендує прочитати "Червону ШАПОЧКУ".
"Мені подобається ця казка, тому що вона цікава та овчальна".

Турков Артем, учень 5-Б класу, рекомендує прочитати "Нову книгу знань".
"Мені ця книга подоюається, тому що вона про планету Земля, подорожі та відкриття, тварин, транспорти та ін."

Маришко Богдана, учениця 5-А класу, рекомендує почитати казки Г.К.Андерсена
"Мені подобається ця книга. Вона вчить добра, в ній розповідається про щастя".


Долиняк Дмитро, учень 5-А класу, рекомендує почитати" Дитячу енциклопедію космосу".
"Мені подобається ця книга, тому що вона про космос, астрономію. В ній написано про телескопи, планети, Місяць та Сонце, Всесвіт, галактики, ракети, метеорити, астероїди та ін."




Міщук Марія, учениця 11 класу, рекомендує почитати 
новий цикл у жанрі романтичного фентезі від автора молодіжних бестселерів – Дженніфер Арментроут. Перший том циклу «З крові та попелу» став найкращим романом 2020-го року за версією читачів Goodreads. Роман розповідає захоплюючу історію про кохання, магію та боротьбу з силами зла в декораціях Середньовіччя.
Дженніфер Арментроут — американська письменниця, автор понад сорока фантастичних творів для підлітків та любовних романів для дорослих. Її книги неодноразово ставали бестселерами за версією авторитетного видання The New York Times, а також визнавалися національними бестселерами.




Легута Олександр, учень 11 класу, рекомендує прочитати "Короткі відповіді на великі питання" автор Стівен Хокінг. 
"Мені сподобалась ця книга за доволі велику інформаційну і наукову вагу, яка дає відповіді на більшість питаннь, що мене цікавлять,ось їх приклади: 
Бог існує? Як усе почалося? Чи існує у Всесвіті інше розумне життя? Чи можна передбачити майбутнє? Що всередині чорних дір? Чи можливі подорожі в часі? Чи збережеться життя на Землі? Навіщо нам освоювати космос? Чи перевершить людину штучний інтелект? Як створити майбутнє?



Коментарі