Конкурс для учнів 2-х класів
Читання - це одна зі стежинок до успішного життя дитини, як у школі, так і за її межами. Проблему читання треба вирішувати разом: у сім’ї, школі, державі. Любов до читання - це спосіб життя, така ж потреба, як їсти та пити. Позитивна мотивація та необхідність читання закладається перш за все в сім’ї. Дуже важко прилучити дитину до читання, яка виховується нечитаючими батьками.
Букслем (запроваджено в Німеччині фахівцями, які
досліджують книгу й читання) - це популяризація книги в середовищі та
Інтернеті. Реклама книги повинна тривати не більше 3-х хвилин.
Мета:
зацікавити та мотивувати до читання книги в подальшому.
Умови:
- Зняти коретке відео - рекламу улюбленої книги (до 3-х хв);
- на початку відео назвати прізвище ім'я та клас, яку книгу рекламуєте, чим вона сподобалася;
- відправити відео у вайбер 0678352580;
Роботи учасників конкурсу:
Маковійчук Ігор - переможець конкурсу Бук-слем «Казки мого дитинства»
.
Коментарі
Дописати коментар