ШКІЛЬНА БІБЛІОТЕКА РЕАЛІЗУЄ
ТАКІ ЗАВДАННЯ:
• Якнайповніше сприяти реалізації державної
політики в галузі освіти.
• Інформаційно забезпечити всі аспекти
навчально-виховного процесу освітнього закладу в засвоєнні програмних та
факультативних знань, самоосвіті школярів
• Виховання інформаційної культури учнів,
постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого, осмисленого добору
інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки
інформації.
• Навчання школярів технологій користування
бібліотеками всіх типів.
• Сприяння вихованню гармонійної, морально
досконалої особистості, свідомої свого громадянського обов'язку, відкритої для
інтелектуального, духовного і творчого розвитку.
• Інформаційне забезпечення особистісних
потреб користувачів у дозвіллєвій (рекреативній) діяльності.
• Формування авторських програм читацького
розвитку школярів, виховання свідомого, вдумливого, грамотного читача з високим
рівнем бібліографічної культури.
• Усебічне сприяння підвищенню фахової
майстерності педагогів, озброєння їх знаннями сутності сучасних освітніх та
виховних технологій; педагогізація батьківської громадськості шляхом
популяризації педагогічної літератури та надання інформації про неї.• Створення
комфортного бібліотечного середовища; реформування бібліотеки в таку, яка б
включала як традиційні, так і сучасні носії інформації, мультимедійні
технології тощо.
ФУНКЦІЇ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
Освітня:
♦ Озброєння школярів методами
пізнання й аналізу теоретичних положень основ наук; навичками систематичної
роботи з джерелами інформації.
♦ Формування в шкільній
бібліотеці фонду літератури за основними галузями знань, який би якнайповніше
задовольняв освітні потреби і запити школярів, забезпечував можливість їхньої
ефективної індивіду¬альної освітньої та групової діяльності.
♦ Співпраця шкільного
бібліотекаря з педагогічним колективом.
♦ Долучення шкільної
бібліотеки до розв'язання навчальним закладом прямих функцій навчання.
Соціальна:
♦ Допомогти учню у формуванні
ціннісно-світоглядної орієн¬тації в час глибоких змін, що відбуваються в
суспільстві; психологічної стійкості; уміння жити в гармонії з суспільством,
природою, самим собою.
Інтелектуальна:
♦ Формування інтелектуального
потенціалу держави, творчої, гуманістично орієнтованої особистості, здатної
реалізувати свої природні здібності й талант, вибудувати перспективу свого
інтелектуального життя.
Самоосвітня:
♦ Сприяти пізнавальній
діяльності - цілеспрямованій, систематичній, керованій самим школярем роботі,
необхідної для вдоскона¬лення його освітнього та інтелектуального рівня;
стимулювати цей процес; надавати консультації щодо організації самоосвітньої
діяльності.
♦ Якнайповніше забезпечити
потреби такого школяра в літературі, яка задовольняє його пізнавальні інтереси.
Культурологічна:
♦ Поглиблення знань
читачів-школярів з історії культури, культурного розвитку українського народу,
нації, людства; виробляти вміння розуміти історію та культуру, традиції та
цінності свого народу.
Виховна:
♦ Патріотичне виховання,
формування високого рівня правової культури та законослухняності учнівської
молоді, прищеплення поваги до прав і свобод людини і громадянина, Конституції,
державних символів.
♦ Моральне виховання, що
передбачає прищеплення й розвиток моральних почуттів, наслідування кращих
моральних зразків своєї родини, українського народу, загальнолюдських моральних
цінностей.
♦ Трудове виховання, метою
якого є формування творчої, працелюбної особистості, умілого господаря.
♦ Екологічне виховання, що
передбачає формування високого рівня екологічної культури особистості, яка
усвідомлює себе частиною природи і наділена почуттям відповідальності за неї як
за національне багатство.
♦ Фізичне виховання, метою
якого є утвердження здорового способу життя, повноцінного фізичного розвитку
особистості.
Інформаційна:
♦ Повноцінне інформаційне
забезпечення навчально-виховного процесу; повноцінне методичне забезпечення
навчально-вихов¬ного процесу; інформування батьківської громадськості;
систематичне ознайомлення читачів з традиційними і нетрадиційними носіями
Інформації; вивчення інформаційних потреб та запитів читачів, їх повноцінне
задоволення, інформаційний сервіс шкільної бібліотеки.
Коментарі
Дописати коментар